Christian
Forumsvar Lagt Inn
-
ForfatterInnlegg
-
ChristianDeltaker
Etter at bygningen sør for landingen er blitt revet er TIRB igjen godkjent for PP2ere som har fått utsjekk for instruktør for denne plassen.
ChristianDeltakerSiste utgave av DHVs test av EN-sertifiserte vinger.
http://www.dhv.de/web/en/safety/safety-tests/safety-test-ltf-a-and-b-part-7/
Det er vel ingen overraskelse at Carreraen ikke er en B-vinge.
- Dette svaret ble endret 8 years, 2 months siden av Christian.
ChristianDeltakerPerfekt!
ChristianDeltakerDa var det kommet flere tester:
http://www.dhv.de/web/en/safety/safety-tests/safety-test-ltf-a-and-b-part-5/
http://www.dhv.de/web/en/safety/safety-tests/safety-test-ltf-a-and-b-part-6/
Ser at særlig Buzz Z4 kommer godt ut.
ChristianDeltakerChristianDeltakerFlyttet til egen post.
Post edited by: Christian, at: 2012/03/08 03:43
ChristianDeltakerKult. 🙂
ChristianDeltakerTenkte jeg skulle lage en lenke til en interessant diskusjon på paraglidingforum.com om hvorvidt nye konkurranseregler kan forhindre nye dødsfall. Sikkert mange av dere som har vært innom denne, men greit for de som ikke har. Synes spesielt kommentarene fra en som heter Mark Hayman er fornuftige – han virker som om han har tenkt en del over dette før.
[url=http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?t=40339&postdays=0&postorder=asc&start=0]
http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?t=40339&postdays=0&postorder=asc&start=0%5B/url%5DChristianDeltakerJaja, jeg fikk meg i alle fall en tur opp til 2.500 fot over Fjellheisen før de lukket muligheten for det. Håper det ikke er begynnelsen på mindre og mindre områder og høyde.
På den annen siden kan det være at det blir lettere å motivere seg til å finne nye områder uten for kontrollsonen å fly i.
ChristianDeltakerd.p.
Post edited by: Christian, at: 2010/09/01 02:12
ChristianDeltakerDu får prøve på dette neste gang:
[url]http://www.xcmag.com/2010/08/tandem-infinite-tumbled/[/url]
Jeg har dessverre ikke PP4… 😉
ChristianDeltakerHva med Ascenten som Mari-Anne skal selge?
Om samboeren din veier 60 kg passer det jo fint med en vinge som har vektklasse 70-90.
-Christian
ChristianDeltakerProblemet løst – takk til Arild.
ChristianDeltakerJeg har jo den gamle Onyx liggende som jeg sannsynligvis ikke kommer til å bruke igjen. Vanskelig å starte, men når den først flyr er den ok.
Hvis det har interesse kan jeg sende den oppover, så kan han prøve den og se om den er brukbar?
ChristianDeltakerTakk for støtten. 🙂
Kajakken er nå solgt.
ChristianDeltakerIkke steil ut skjermen for å lande… 🙂
ChristianDeltakerSolgt…
ChristianDeltakerJeg fløy for langt sør og landede på TIRB den [u]20.06[/u]. Men var ikke i nærheten av noen biler eller busser… Jeg vinket til en fyr i en bil inne på parkeringsplassen, men husker ikke hvordan han så ut.
Fløy med Håvard den 22.06 og har notert i loggboken at jeg hadde to landinger med vind fra NV, ingen av de for korte. Husker ikke at der var andre piloter og fløy den dag.
-
ForfatterInnlegg